page_banner

Chì ghjè a pistola fascia?Perchè aduprà?

I pistoli di fascia sò apparecchi portatili portatili, a maiò parte di i quali utilizanu batterie rechargeable è venenu cù accessori per a testa di massager interchangeable.Quandu u fascia gun hè pusatu nantu à u musculu è attivatu, a testa di massaggio vibra o "taps" à l'amplitude approprita. L'esperti anu pruvatu chì i pistoli fascia ponu prumove a ricuperazione post-workout è migliurà a cundizione di u corpu mentre riduce a soreness muscular.U dolore musculare pò influenzà l'efficacità di u sport è u fitness.Massaggi cù una pistola fascia pò riduce u tonu musculare è affettà a flessibilità, riduce a rigidità musculare, aumenta u flussu di sangue, è riduce u dolore musculu. Hè per quessa chì avemu bisognu di una pistola fascia.

微信图片_20210223160255
661481084423739237

Questa hè a pistola fascia Pentasmart, usa una batteria di litio di grande capacità 11.1V 2200mAh, longa durata;Un massaggio di ogni ghjornu di 15 minuti pò alleviate profondamente l'incomodità musculare è rejuvenate u corpu. Forte putenza, prufundità di massaggio efficace finu à 8 mm. In più, hà una schermu LED per truvà l'amplitude di vibrazione ghjusta per u massaggio di u corpu di ogni ghjornu o a rilassazione musculare dopu l'esercitu;E quattru capi di massaggi sò inclusi cù a casella, chì hè adattatu per diverse sceni, per chì ogni gruppu di musculi di u corpu pò esse rilassatu.

办公室
  • Uffiziu persone sedentariu

Allevià in modu efficace u dolore causatu da seduta rigida, inject nova vitalità in u travagliu.

  • Parenti è anziani

Draga i meridiani, batte in daretu è pressa a cintura, accelerà a circulazione di sangue.

父母长辈
术后康复
  • Eserciziu è Fitness

Riscaldate prima di l'esercitu per alluntanassi da ferite;Rilassate i vostri musculi dopu l'eserciziu per alleviare u dolore.

  • Riabilitazione postoperatoria

Eliminate l'aderenza è u cicatrisu internu dopu a ferita o a cirurgia.

运动健身

In generale, i dilettanti di fitness è i travagliadori di l'uffiziu deve esse equipati di una pistola fascia per rilassate i musculi.Una pistola fascia hè un rigalu valevule per i genitori o l'amichi.Hè u megliu modu per dimustrà u vostru amore per cura di a salute di u vostru amatu.


Tempu di Postu: Feb-24-2023