page_banner

Trazione, riscaldamentu, terapia magnetica, strumentu di massaggio lumbar omnipotente

L'statistiche mostranu chì ci sò circa 540 milioni di persone in u mondu chì soffrenu di u mal di schiena, è u numeru di i malati di a spina lumbar in Cina hà superatu 200 milioni, chì mostra una tendenza di i ghjovani in l'ultimi anni.U 70% di a pupulazione hà avutu u malu di spalle almenu una volta.
Pentasmart Intelligent Lumbar Massager hè un massager cù una bona apparenza è funzione, cù simplicità generale è raffinatezza. Stu strumentu di massaggio lumbar hè cuncepitu in combinazione cù a meccanica ergonomica è u principiu di meridianologia di a medicina tradiziunale cinese.Puderà efficacemente impedisce a curvatura fisiologica di a vertebra lumbar di spostà, riduce a tensione di u musculu lumbar è impedisce l'hernia di discu lumbar impastendu o massaggio infrarossu luntanu nantu à a cintura.

4

U massager lumbar pò alleviare u dolore di a schiena è migliurà a limitazione di a mobilità bassa.

zt4

U massager pò rilassà a tensione di u musculu di a cintura, migliurà u so statu di spasmu, prumove a circulazione di sangue lucale, migliurà l'equilibriu meccanicu di u tissutu lumbar, è ghjucà u scopu di rilassate i tendini è attivà a collateralità.

腰部按摩3

Massaggiate a cintura à traversu u massager di a cintura ùn pò micca solu rinfurzà i reni, ma dinò restaurà a curvatura fisiologica di a spina lumbar è mantene a salute di a spina lumbar.

Stu strumentu di massaggio lumbar hà 4 elettrodi.A cumpressa calda copre tutta a cintura.A temperatura di a compressa calda di trè velocità pò calà a cintura per caccià u friddu è alleviate l'incomodità di a vértebra lumbar.Inoltre, l'instrumentu di massaggio lumbar hà cinque modi chì includenu scraping, acupuncture, batte, massaggi è cumminzioni, è 12 impulsi di bassa frequenza per risponde à i bisogni di massaggi più diversificati.Inoltre, 19 magneti energetichi sò integrati in u massager.I magneti anu u so propiu campu d'energia, chì genera impulsi di l'infrarossi è ultrasonici benifichi chì ghjunghjenu à a circulazione di micro-cinture.Inoltre, stu strumentu di massaggio hà ancu a funzione di l'irradiazione di u lume rossu, chì pò penetrà in u fondu di u musculu dorsale lumbar, inject energia in e cellule, è cunservà prufonda a spina lumbar dannata.

Funzione di u produttu

1.Wireless remote control display LCD schermu, statu di u travagliu chjaramente visibile

2.L'usu di u disignu di a curva di l'ingegneria, cusì chì l'equilibriu di u stress lumbar, vicinu à u cunfortu.

3.TENS modalità di impulsu di freccia bassa, scraping, acupuncture, massaggi, batte è altre tecniche di massaggio di simulazione.

4.Magnet è luce rossa di fisioterapia per rilassate a pressione di u spaziu di l'ossu lumbar.

A pressione 5.Overhead hè efficace à allevà u dolore lumbar.

In cima di a pagina


Tempu di Postu: Feb-14-2023