page_banner

U più costu-efficace Pistola Massage-pruduzzione fabbrica cinese

In a vita attuale, più è più persone sò stanchi per via di a pressione di u travagliu è di u studiu, è parechje persone chì amanu fitness ùn ponu micca rilassate i so musculi bè dopu l'eserciziu, risultatu in dolore è rigidità musculare, cusì a fascia Gun hè un bon massager di rilassazione. .

企业微信截图_20220902105715_副本

 

A pistola di fascia hà funzioni di rilassazione di i tendini, di prumove a circulazione di sangue, di dragaggio di collaterali è di massaggio acupoint.À u listessu tempu, pò dissipate in modu efficace una grande quantità di creatina prodotta da u corpu umanu per via di a fatigue in u sportu, u travagliu è a vita, è hà un effettu assai bonu per allevà a fatigue di u corpu;A so oscillazione d'alta frequenza pò penetrà direttamente in i musculi scheletrici profondi, cusì chì i musculi scheletrici sò istantaneamente rilassati, è i nervi meridiani è i vini sanguini sò istantaneamente sbloccati.

I seguenti dui pistoli fascia sò i nostri prudutti principali.A stampa 1 hè una pistola fascia magnetica.E so caratteristiche principali sò a carica magnetica è a basa magnetica.U stilu hè assai novu.A figura 2 mostra a pistola fascia di tipu C.A diferenza da a Figura 1 hè u metudu di carica.

二代筋膜枪主图6_副本

 

Caratteristiche di sti dui pistoli fascia

1. Magnetic Sunction Base: Charge faciuli & faciuli à almacenà

2. Screen LED: Tutte e funzioni sò chjaramente visibili

3. Four Massage Heads: Pigliate u vostru corpu in tutte e direzzione

4. Intelligent Strong Hit: 3500 tempi d'oscillazione di alta frequenza

5. Cinque Speeds: à scuntrà differente esigenza

6. Circa 530g: Siate ligeru è rilassate u vostru corpu facilmente

7. Low noise: <60dB

8. Long endurance: batteria di lithium 2200mAh, chì pò esse usata per 15 minuti à ghjornu per 12 ghjorni consecutivi


Tempu di post: 02-09-2022