page_banner

U massaggiatore di u collu pieghevule chì fascina i ghjovani, chì magia hà ?

Cù l'ascesa di u minimalismu in l'ultimi anni, à l'ochji di i ghjovani, anu sempre crede chì solu i prudutti simplici è pratichi sò perfetti è eterni. U Pentasmart foldable cervical spine massager, chì si distingue da i prudutti di cura persunale questu annu, hè diventatu. un rappresentante di a preferenza di cunsumu "semplice" di i ghjovani.A so caratteristica unica hè chì "integra moda è funzione".

主图4
主图3
主图1

U massager di a spina cervica Pentasmart hà una estetica indipendente.U so cuncepimentu plegabile pioniere hè simplice è avant-garde, flexible è praticu, cù una scelta di "disegnu" umanizatu, chì cunsidereghja cumplettamente i bisogni unichi di i ghjovani. Unu hè u disignu di l'occupazione minima di u spaziu purtatu da u disignu plegante, per a persecuzione. di usu spaziu, ghjovani minimalisti chì hè u megliu;Siconda, a portabilità accumpagnata da plegamentu rompe e restrizioni à l'usu di u spaziu, è u disignu liberu è flexible attivate u modu inherente di l'usu di scena, chì cuncorda cù u cuncettu di "carpe dipe" di i ghjovani è presenta un novu cuncettu di libertà. .

Funzione di u produttu

1. Cinque tecniche di massaggio, 16 livelli di forza di massaggio, adattati per ogni tipu di persone.

2. Intelligenza vocale intelligente, mètudu massaggi prodottu vera-tempu sapè.

3.Foldable, furnutu cù compartimentu di carica, praticu è portable.

Users

1. I travagliadori di l'uffiziu sedentariu
2. Maestri o studienti chì travaglianu o studianu à i so scrivani per un bellu pezzu
3. Drivers chì anu bisognu di guidà per un bellu pezzu, cum'è i cunduttori
4. Prufessiunali specifichi chì anu bisognu di mantene a testa per un bellu pezzu, cum'è u travagliu manuale, a scultura è a scrittura.


Tempu di Postu: 17-Mar-2023