page_banner

Sparte di e cose boni-Pentasmart EMS Eye Mask

In l'ambiente di u rapidu sviluppu di a scienza è a tecnulugia, a ghjente aumenta l'usu di i prudutti elettronici, l'uffiziu in linea, l'apprendimentu in linea, longu tempu davanti à u screnu elettronicu hà purtatu à parechje persone un tipu di prublemi, vale à dì, fatigue di l'ochji, malatie oculari. frequently.Here vogliu sparte dui cunsiglii per a cura di l'ochji.

图片1
图片2
图片3
图片4

Unu hè a fumigazione. Qualchidunu leghje per un bellu pezzu per amparà, s'ellu ci sò l'ochji secchi è l'ochji astringenti, pudemu fà una tazza di tè di crisantemu, u crisantemu hà l'effettu di splendore l'ochji, è poi tazza maschera un pezzu di carta, buttone. un pirtusu nantu à a dimensione di l'ochji, è poi chjude l'ochji per fumigà i nostri ochji cù acqua calda. U sicondu hè massaggio. Cuminciate per massaggiate i tempii di a testa è tutta a fronte per un minutu. U sicondu hè massaggio.Accuminciate da massaging i tempii di a testa è tutta a fronte (vale à dì, a fronte) per un minutu.U sicondu passu hè di massaggiate u puntu di bambù di salvezza, u puntu di a cintura di pesci in a sopracciglia è u pirtusu di bambù di seta à a coda di a sopracciglia, cunnisciutu ancu i trè punti nantu à a sopracciglia.Dopu, fucalizza nantu à massaggià u puntu Mingming in u cantonu internu di l'ochju.U puntu di Mingming, cum'è u nome suggerisce, hè di massaggiare questu acupoint per fà l'ochji brillanti.Tuttu u prucessu dura circa 15 minuti, è u tempu pò esse aumentatu o diminuitu secondu a situazione diversa di ogni persona.Fate ogni ghjornu, alleviate a fatigue di l'ochji, l'inflazione di l'acidu, l'effettu di visione sfocata serà assai bonu.

In più di questi metudi di massaggio di ogni ghjornu pudemu allevà a fatica di l'ochji, ricumandemu una maschera per l'occhi di massaggio assai utile-Pentasmart EMS Eye Massage, adattatu per diversi gruppi di persone: travagliadori, stà in festa tardi, sonnu leggero, persone affaticate di l'ochji.

Perchè sceglite a nostra maschera per l'ochji di massaggio

佩戴图.07

Mantene 42 ℃, u cuntrollu precisu di a temperatura hè più sicuru, rilassate profondamente i musculi oculari, alleviate l'acerbità di l'ochji è l'inflamazioni.

EMS stimula i musculi intornu à l'ochji, prumove a microcirculazione per allevà a fatigue di l'ochji è rilassate i musculi intornu à l'ochji.

佩戴图.06
佩戴图.08
  • Disegnu di carica di aspirazione magnetica wireless, dite addiu à i catene di cuntrollu di filu, gode di l'esperienza di massaggio wireless.

 

  • Maschera per l'ochji spugna elastica integrata, pacchettu cumpletu tridimensionale 3D è cuncepimentu di scanalatura cava, senza pressione nantu à u globu oculare, assicuratevi di dorme.
佩戴图.07

Inoltre, sta maschera per l'ochji EMS ligera è portable. Ch'ella sia in viaghju o in affari, pò rilassà a fatigue oculare.

Oghje sparte quì, spergu chì sviluppate una bona abitudine di utilizà l'ochji, luntanu da e malatie di l'ochji, cura di l'ochji, prutegge a finestra di u nostru core. Se appare distensione di l'ochji, visione annebbiata, è ancu una vista significativamente diminuita, sta situazione deve esse. vai à l'uspidale, diagnosticu è trattamentu oftalmicu prufessiunale.


Tempu di Postu: Apr-11-2023