page_banner

Cuscinu di Massage Rabbit

Oghje, a pressione di u travagliu, di a vita è di u studiu face chì più è più persone si sentenu stanchi fisicamenti è mentali.A tensione di i musculi lumbari è u dulore musculare causatu da u sedentariu è i travaglii di casa agiscenu ancu e persone.U cuscinu di cunigliu hè un novu pruduttu di pentasmart questu annu.U so cuncettu di disignu hè basatu annantu à u cunigliu stessu hà una personalità docile è un corpu suave, chì si adatta perfettamente à e caratteristiche di u pruduttu.Mentre satisface a funzione di massaggio per rilassate i musculi è alleviate u dolore, u designer spera chì stu pruduttu pò dà à i cunsumatori una cura più delicata emotivamente.

微信图片_20220826153222

 

6 Vantaghji principali

impastatura 3D: 4 pezzi di teste di massaggio impastate 3D, simulate u massaggio umanu.Totalmente dui gruppi di teste di massaggi circundanu presse u vostru musculu, rotulendu lentamente, allevianu in modu efficace a tensione musculare.

Timing intelligente: 15 minuti di timing, evite a fatigue musculare causata da massaggi prolongati, è ùn vi preoccupate ancu s'è u massaggio hè cusì còmode chì vi dorme.

Batteria di lithium integrata: Batteria 2200mAh, 4-5 massaggi dopu a carica, Prutezzione di u surriscaldamentu di u mutore

Wireless è portable: Batteria di lithium 2200mAh integrata, chì hà una longa durata.Pudete aduprà in casa o in vittura.

Schiuma di memoria: Aduttà alta schiuma elastica, suave è dura moderata è sustegnu, per dà u cunfortu di u corpu è un sustegnu forte.

Disegnu Ergonomicu: Ci hè parechje modi d'usu adattati per a vertebra lumbar, a vertebra cervica è altre parti di u corpu umanu, diverse Angle pò esse usatu per massaggiate diverse parti, per ottene un effettu d'usu còmode.

 

 


Tempu di Postu: Aug-26-2022