page_banner

Pentasmart Smart Smokeless Mini Moxibustion Box, Una Fusione di Tradizione è Intelligenza

Sia a moxibustione tradiziunale vi disturba? A moxibustione tradiziunale contamina l'ambiente, hà una efficacità lenta, ùn pò micca esse riutilizzata, esige cumpetenze prufessiunali, costa assai, è hè faciule per brusgià a pelle. U stilu di vita veloce rende a pupulazione urbana contemporanea fisicamente è mentale. stancu.Dunque, avemu bisognu di piglià cura di u corpu in una manera più efficaci è cunvene per stà luntanu da u discomfort.Oday, vogliu intruduce una mini scatula di moxibustione senza fumu chì usa a tecnulugia di compressione calda di graphene, infrarossu luntanu è patch moxa per ottene una profonda. penetrazione di compressa calda.

图片1
  • Selezzione di Qiai, ginger seccu, grass bone è altri 15 herbs.Moxibustion unguentu hè fatta da proporzioni scientifica è usatu cu moxibustion.Pò assorbe à traversu a pelle, è l'effettu di moxibustion hè megliu.

 

  • A mini scatula di moxibustione senza fumu adotta a tecnulugia di compressione calda di grafene, è l'infrarossu luntanu cumminatu cù a pasta di moxa permette una penetrazione profonda di a compressione calda.
图片2
图片3

A cunduzzione di u calore caldu penetrerà cumplettamente in a pelle prufonda, in modu di allevà a fatigue di u corpu, allevia l'effettu di u dolore.

A bateria di lithium 520mAh integrata pò esse usata per 15min à volta è pò esse usata continuamente per 2.5h.

图片4

Circa a nostra Moxibustion Box

1. Nisun focu, esse senza fumu, senza cendra.

2. Controlu di temperatura intelligente per prevene burns.

3. Operazione simplice.

Dettagli

1. Type-C Charging Jack.Charge prestu è còmuda.

2. Indicatore di carica culurita. Display in tempu reale di u statu di carica, pienu di sensu di tecnulugia.

3. Portable Hand Buckle.Be facile à piglià fora.

4. Custruì in dui Machines.Be Moxibustion mini è liggeru.


Tempu di post: 31-mar-2023