page_banner

Pentasmart Fà un appuntamentu cun voi à a 133rd China Import and Export Fair

China Import and Export Fair, canusciutu macari comu Fiera di Canton, hè stata fundata in u 1957 è si tene in Guangzhou ogni primavera è vaghjimu.Hè un avvenimentu cummerciale internaziunale cumpletu cù una longa storia, una grande scala, una varietà completa di merchenzie, un gran numaru di cumpratori, una larga distribuzione di i paesi è e regioni, un bonu effettu di transazzione è una bona reputazione. A 133a Fiera di Canton hè prevista per esse tenuta da u 15 d'aprile. à u 5 di maghju 2023 in trè fasi di integrazione online è offline, cù una scala di mostra di 1,5 milioni di metri quadrati.L'area di esibizione includerà 16 categurie, riunendu fornitori di alta qualità è cumpratori domestici è stranieri da diverse industrie.

133广交会主图
主图2

Semu onorati d'invità à voi è à i vostri rapprisentanti di a cumpagnia à participà à a 133a Fiera di Importazione è Esporta di Cina, chì si terrà in China Import and Export Fair Hall (N ° 380, Yuejiang Middle Road, Haizhu District, Guangzhou, China) da aprile. 15 à u 5 di maghju. Cridemu chì i massaggiatori chì esibemu questu annu sò intelligenti, di moda è diversi, è sicuramente attraeranu a vostra attenzione.Aspittemu di piglià sta opportunità per discutiri novi affari è cooperazione cun voi.

Pentasmart hè stabilitu in marzu di u 2015 (arregistratu in u 2013) è situatu in Shenzhen, Pruvincia di Guangdong. Semu specializzati in i prudutti di salute persunale da l'applicazioni individuali di massaggi di u corpu (ghjinochju, occhiu, testa, pedi, etc.) à u dispositivu terapeuticu (dispositiu di trazione lumbar). , pettine per capelli laser ecc.) Integrazione di u Centru R&D, u Team di Produzione è u Team di Vendita offre à i clienti i servizii OEM & ODM premium.

Nantu à noi

A nostra linea di prudutti

图片1

Eccu a nostra patente di pruprietà intellettuale, altre certificazioni, è a registrazione FDA è a lista di i prudutti.

图片2
图片3
图片4

Mercatu Cooperativu d'oltremare

A nostra infurmazione di mostra hè a siguenti:
Locu di a mostra:
Sala di Esposizione Fiera di Importazione è Esporta di Cina (380 Yuejiang Middle Road, District Haizhu, Guangzhou, Cina)
Disposizione di u tempu:
Da u 15 d'aprile à u 19 d'aprile (apparecchi domestici)
Da u 23 d'aprile à u 27 d'aprile (furnitu di cura persunale)
Da u 1u di maghju à u 5 di maghju (materiali medichi)

图片1

A piattaforma BEST hè stata aperta.Per piacè dumandà a lettera d'invitu è ​​dumandà a visa d'ingressu u più prestu pussibule.Vi aspitteremu in Guangzhou.

1.Enter "www.cantonfair.org.cn" per andà à u situ web di a 133a Fiera di Canton.↓↓↓

111
222
333

Aspittemu di scuntràvi in ​​Guangzhou!


Tempu di Postu: Mar-10-2023