page_banner

Cuscinu di Massage Penguin

Hè stimatu chì circa 540 milioni di persone in u mondu soffrenu di lumbalgie.I dati mostranu chì u numeru di i malati di malatie lumbar in Cina hà superatu 200 milioni, cù una tendenza di i pazienti più ghjovani in l'ultimi anni.U 70% di a pupulazione hà avutu u malu di spalle almenu una volta. U so cuncettu di design hè basatu annantu à u pinguinu stessu hà un corpu suave, chì si adatta à e caratteristiche di u pruduttu.Mentre satisface a funzione di massaggio per rilassate i musculi è allevia a soreness, u designer spera chì u pruduttu pò furnisce una cura emotiva più delicata à l'experienti.

 

zt
1

Tutte e parti core di u corpu ponu esse massaggiate in una macchina

Rompe a limitazione di u massaggio lucale, pò esse massaggiate profondamente a spalla, u collu, a cintura, i gammi è altre parti

Quattru teste di massaggio 3D simulanu tecniche di massaggio shiatsu di a vita reale

Dui gruppi di teste di massaggio 3D, una alta è una bassa, una ligera è una pesante, impastate è pressate ogni articulazione per restaurà u ritmu di u veru massaggio.

Cumpressa calda

Massage cintina è abdomen, una chjave per apre u cumpressa calda, rolling warmth prestu hit, soprattuttu in u vaghjimu è staghjoni invernu, cum'è s'ellu à u so propiu zitellu caldu, intima calda.

Cuncepimentu di carica wireless, usu di vittura è casa, viaghju cunvene.

Batteria di litio di grande capacità integrata di 2200 mAh, usu cuntinuu in standby super longu, senza cordone di alimentazione, liberu è portatile.

Smart timing 15 minuti, cuntrolla u tempu di massaggio.

Evite a fatigue musculare causata da massaggio longu tempu, ancu s'è massaggio, cunfortu per dorme ùn hè micca bisognu di preoccupari.


Tempu di Postu: Mar-04-2023