page_banner

U 28 di marzu à 16:00, à partesi da 16:00 u 28 di marzu, vene u quintu avvenimentu in diretta di "March New Trade Festival"!

L'attività di trasmissione in diretta di Pentasmart "MARCH EXPO" hè in forte prugressu.I primi 5 attività di trasmissione in diretta programate in questu mese sò stati cumpletati cù successu da u 25 di marzu, è u primu tempu di trasmissione di a quinta hè 16:00:00 u 28 di marzu, ora di Pechino.Benvenuti à seguità!

微信图片_20200727173230
zt
佩戴图.06

2023 "MARCH EXPO" L'attività di Pentasmart Live Broadcast vi purterà a visualizazione di u produttu, a spiegazione di l'applicazione di u produttu, l'ispezione in diretta di a fabbrica è altre introduzioni relative da l'aspetti di a trasmissione in diretta di u mercatu, a settimana di ricezione europea è americana, ecc. Benvenuti à visità a nostra sala di trasmissione di cummerciale estera. di Ali International Station è fighjate e meravigliose introduzioni purtate da ancore!

Ricurdatevi di cullà è seguità a tenda in anticipu.Se ci sò novi avvenimenti in diretta in u futuru, per piacè cuntinuà à prestu attenzione.Per più cuntenutu ligatu à Pentasmart Live, fate attenzione à a spinta sussegwenti di e notizie Pentasmart.


Tempu di post: 25-mar-2023