page_banner

Ùn sceglite micca u massager di a testa indiscriminatamente

U capu hè u sistema di cumandamentu umanu, chì si trova in a coordinazione precisa è u cuntattu di tuttu u corpu.Quelli chì anu bisognu, ma ùn capiscenu micca, leghjiteli attentamente.Questa serà una introduzione cumpleta à u massager di a testa!

1. Chì hè a funzione di u massager di a testa ?

I mal di testa spessu accade quandu a testa hè stancu, chì hè un avvisu oculatu per voi è mè.Certi pirsuni sperienze spessu mal di testa, perchè ùn durà micca per un bellu pezzu.Queste cose sò assai cumuni trà i ghjovani.Utilizà un massager per a testa hè benefica è innocu, è pò eliminà u dulore sordu in u cervellu.Inoltre, pò ancu ghjucà un rolu significativu in a circulazione di sangue di a testa.Da una banda, i vini sanguini ponu esse aperti per evità i blocchi, da l'altra banda, i musculi di a testa ponu esse migliurati in u tempu.

img (1)

2. Chì sò e funzioni di u massager di a testa ?

1. Relieve fatigue.In u passatu, a pressione di a manu era largamente usata.Dopu avè travagliatu per 1 ora, abitualmente pressu parechje volte nantu à i tempii.Se questu abitudine pò esse persiste, hè ancu una bona manera.Hè troppu occupatu per persiste in u travagliu, cusì stu effettu pò ancu esse ottinutu cù un massager.

2. Focus nantu à l'idee.Durante u massaggio, pò aiutà i pinsamenti distratti di una persona per riunisce lentamente, chì ùn solu allevia l'emozioni calme, ma ancu allevia a fatigue di l'ochji.Per ragioni visuali, ùn pare micca troppu mushy, ma aiuta ancu à fucalizza.

3. Rejuvenate.A bassa intelligenza di una persona vene in origine da a so mente.A sonnolenza abituale è a fatigue sò manifestazioni indesevuli.Pò ancu aduprà per restaurà a prosperità originale.

img (2)

3. Cumu sceglie un massager di a testa?

Diversi stili di massaggi sò dotati di diversi metudi di massaggi.Frà elli, sò più ottimista nantu à a tecnica di acupoint.Unisce ancu a pressione di l'aria è i modi di terapia di calore infrared.Dopu tuttu u prucessu hè finitu, mi sentu assai svegliu.

L'ajustamentu di a strettezza tene in contu chì a forma di a testa di tutti hè inconsistente, cusì sceglite un stile chì pò aghjustà liberamente a stretta quandu inserisce a manica.Alcune dimensioni fissi ùn ponu micca esse aghjustate.Questu deve esse cunsultatu chjaramente.

L'accessibilità

Durante u massaggio, vogliu ancu rinfurzà l'esperienza.Certi massagers di testa anu aghjustatu ancu una funzione di musica, pudete appughjà è sente a musica per allevà a tensione.


Tempu di post: May-05-2022